Förtrollade dockor

 

 

Om ni inte redan vet vem Marina Bychkova är så föreslår jag att ni går in på hennes hemsida och tittar runt. Hon gör underbara dockor, ett otroligt hantverk. De är alla gjorda för hand, inklusive alla målningar, smycken, kläder och klänningar (som ofta är fullspäckade med pärlor och annat ögongodis). Jag blir alldeles hypnotiserad av allt fint hon gjort och väntar med spänning på att hennes bok ska släppas. Det blir en stor bok med samlade fotografier och skisser från hennes arbete.


Postat av: Fotograf Helena

wow, de är verkligen magiska! Gillade verkligen galleriet "Compositions"! Får lust att göra bilder med bakgrunderna, ljussättningarna och de poserna!



Vore såklart jätteroligt om du ville länka till min blogg! Kommer tipsa mina läsare om din också, du har verkligen känsla för bild, färg och komposition!



Kram!

2012-02-27 @ 19:53:01
URL: http://leafoto.blogg.se/
Postat av: Åsa

Ellerhur Helena, jag tycker hon skulle kunna göra mer på hennes hemsida med bilder och filmer och allt möjligt, hon har ju världens bästa förutsättningar =)Bygga upp ett helt litet sagolandskap eller något.



Kram!

2012-02-28 @ 00:37:50
URL: http://decolima.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: