Nytt rum

 
 
 
 

Äntligen har jag fått ett arbetsrum! Tidigare i sommar slipade jag tjocka härliga plankor till både skrivbord och matbord här hemma. Nu är plankorna på plats och med hjälp av IKEA:s billiga snygga bockar så har jag fått mig ett skrivbord. Stora klämmor från Urban Collection sitter uppspikade på väggen, perfekt för att sätta upp inspirationen för tillfället. Det är så kul att få ett nytt rum helt plötsligt, tidigare har jag hyrt ut rummet men nu när pojkvännen flyttat in bestämde vi oss för att sätta in skrivbord istället. Även vardagsrummet genomgår en makeover, superkul! Bilder och mer om det kommer snart upp på bloggen. 


Postat av: Fröken Wallentin

Supersnyggt Åsa!!! :D

2013-08-26 @ 21:38:41
Postat av: Eve

Som hämtat från en inredningstidning... Bra jobbat! Hur fint som helst!

2013-08-28 @ 07:59:33
Postat av: Tajson

Snyggt!!!! ser fram emot å få se resten :)

2013-08-28 @ 18:17:04
Postat av: Fannyadelina´s

Väldigt snyggt!

2013-09-29 @ 15:27:36
URL: http://Fannyadelinas.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: