Butiksbesök i Uppsala

 
 
 
 
 
 
Igår besökte jag min förra kollega Sofia i hennes finfina butik Urban Collection i Uppsala. Det är verkligen en rolig butik att besöka, inte som någonting man sett förr. Modernt som bara den och roliga och vackra produkter i en fin blandning till bra priser. Själv kom jag därifrån med en jättefin skärbräda, stora fina och praktiska metallklämmor och vackert dekorationspapper. Verkligen värt ett besök om ni har vägarna förbi Uppsala. 

Postat av: Eve

Nu blev jag lite sugen på att besöka Uppsala, butiken och dig nån dag.

Svar: Det tycker jag att du ska göra! I början av nästa månad kanske? Har bara jobbat och haft uppbokade helger hela sommaren, nu måste v ses snart! =)
Åsa

2013-08-05 @ 19:07:27

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: