Rustik romantik

Eftersom jag planerar att måla om hallen vit letade jag idag efter vita rum, vet inte riktigt om jag hittade någon påtaglig inspiration till just hallen, eller särskillt mycket som skulle passa min hall över huvud taget, men jag hittade lite annat! Blev galet fäst vid dessa bilder nedan. Rustik romantik? Vackert är det hur som helst.

notesondesign.tumblr.com

Esty.com

thepursuitaesthetic.tumblr.com

pinterest.com

Postat av: SaraH

Jag gillar verklige din blogg och det mesta i inredningsväg du publicerar. Länkar gärna till dig från min blogg om det är ok?

Ha en fin dag!

2012-03-07 @ 13:37:11
URL: http://thelaptopdiaries.blogg.se/
Postat av: Sara

Riktigt, riktigt fin blogg. Den kommer jag defenitivt fortsätta kika in på, man fick som lite inspiration av inredningen och bilderna. Fortsätt så :)! Ha en bra helg och simma lugnt ! Föresten tavlorna på dehär inlägget var grymt snygga.

2012-03-24 @ 01:35:37
URL: http://altelind.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: