Adriana Torres

Jag känner att jag måste tipsa om Adriana Torres, hon är en designer på Miga de Pan, ett företag som tillverkar inredning riktat till barn och vuxna. Jag bara älskar hennes humoristiska broderier och hur hon lyckas sätta en "modern spin" på det hela.





Postat av: Linn

Hej!

Jag håller på med ett projektarbete i skolan där jag bland annat ska designa en stol till en utställning. Så jag undrar om du vill göra ett inlägg med speciella/snygga stolar. Inte bara för mitt projekt arbetes skull. Utan gör det för dina läsares skull också! Jag älskar att gå in på den här bloggen, kika runt lite och inspireras! Och du SNÄLLA forsätt med den här bloggen, den är värd guld!

2012-03-14 @ 21:58:59
URL: http://gayfisk.favs.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: