Mera Horn!

 
 
 
 
Jag har fått en liten kärlek...till horn. Det är ju så fint, antingen bara som de är eller om man vill ha något lite mer praktisk och använda som t.ex. hängare för smycken eller liknande.

Postat av: Klokare bestyr | Med liten i famnen ♥

Huh! Jag har aldrig sett horn som något snyggt men de där bilderna fick mig att ändra åsikt!

Fan va jag gillar den första bilden! Hur kommer man på tanken att göra en trall till sänggavel? Och här sitter jag och tror att jag är kreativ xD

2012-11-30 @ 16:22:55
URL: http://klokarebestyr.blogg.se
Postat av: Hanna

hmmm ja jättesnyggt med döda djur på väggen.....tänk efter lite....usch!! De är ett djur som dött som du tycker är snyggt. Tycker de är lite ...makabert :/ Men alla är väl fria att tycka vad de vill....

2013-03-06 @ 20:40:07
Postat av: Kim

Hej!
Vet du vart det går att beställa sådana där horn? Försökt leta på internet överallt men hittar ingenting? Tacksam för svar tillbaka på min mejl :)

2013-08-06 @ 18:57:21

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: