Armbandspyssel

 
 
 

Igår var det dags för armbandspyssel igen. Jag har sett så många fina armband i affärer och fått ett otroligt ha-begär, men prislappen sätter käppar i hjulen för mig. Då kan man ju fråga sig själv... hur svårt kan det egentligen vara att göra själv??

 

Jag hittade den superba beskrivning på hur man gör dessa armband, klicka HÄR för att komma till det. Den nedersta bilden visar armband jag gjort förr och lagt upp ett inlägg med beskrivning, det inlägget kan du hitta HÄR.

Man kan verkligen komma undan billigt här. Remmarna är i läderimitation och kostade typ 29kr/m och pärlorna fick jag från att dissekera halsband jag aldrig använder. Ett bra tips är att kolla när det är rea på smycken, halsbanden kanske ser hemska ut men tänk på pärlor, spännen etc.. det kan vara värt det.


Postat av: Sara - Hold on be strong

Fina!

2013-03-16 @ 00:00:28
URL: http://saraleasofia.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: